SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Sunday, July 28, 2019

Lama Menghilang

Assalammualaikum dan selamat pagi semua. Ke mana menghilang? Tak hilang pun. Ada je. Cuma kebelakangan ni sibuk sikit. Nak tulis blog ni kena ada mood. Baru boleh cerita macam-macam. Betullah kata salah sorang reader blog ni, saya ni tak istiqamah. Kalau time rajin, dua tiga entri sehari tulis. Tapi kalau time malas, berminggu or berbulan tak ada entri. Banyak je cerita nak tulis. Nantilah. Time free bolehlah tulis. Insya-Allah, saya takkan hilang dari blog ni. Ini blog kesayangan saya yang wujud lebih 10 tahun lalu. Tapi kalau ada reader yang melampau sangat, mungkin saya akan letak password jelah kat blog ni. So, hanya reader yang di approve je yang boleh access to my blog. Buat masa ni, walaupun saya tahu ada yang membawang lepas baca my blog, belum lagi sampai tahap nak letak password. Biasalah, makcik dan pakcik bawang memang merata. OK la, Aurora dah siap kot buat kerja. Saya nak mop rumah pulak.

No comments: