SELAMAT DATANG KE SURIA KHATULISTIWA

Monday, August 24, 2009

Coming Back

Ah! Hampir sebulan aku tak update blog ni. Hari ni, aku kembali semula, menitip sesuatu di blog ini, buat tatapan mereka yang sudi singgah ke blog yang tak seberapanya ini. Telusurilah kisah hidupku yang tidak seindah cerita puteri dalam cerita-cerita fairy tales. Kisah hidup yang telah disuratkan oleh Yang Maha Esa. Lalu aku sebagai hambaNya, bersyukur atas segala yang dikurniakanNya dan berusaha untuk memperbaiki hidup yang sementara ini. Semoga Allah berikan yang terbaik buatku di dunia dan di akhirat.

Okay, teruskan dengan episod hidupku ...

Terima kasih kepada yang masih sudi singgah di sini :)

Tinggalkan komen kalian untuk aku jadikan ingatan, panduan, dorongan, semangat dan teladan, kerana aku benar-benar memerlukan kalian yang budiman.

No comments: